Uutiset

EräViikingit -pelaajia U16-tyttöjen maajoukkueeseen

Alle 19-vuotiaiden Suomi-Ruotsi-maaottelutapahtuman yhteydessä Tampereella pelataan kautta aikain ensimmäiset alle 16-vuotiaiden salibandymaaottelut, kun Suomen U16-tytöt kohtaavat Latvian U19-tytöt kahdesti.

Ensimmäiseen tämän ikäluokan maajoukkueeseen on valittu 23 pelaajaa. Joukkue pitää leirin Eerikkilässä ennen maaotteluja.

Joukkueeseen valittiin neljä EräViikinkien pelaajaa. Puolustajista mukaan pääsivät Lis-Marie Fuchs ja Anni Räisänen. Maajoukkueen hyökkäykseen valittiin Manta Likki ja Amanda Nyberg.

EräViikingit onnittelee valittuja pelaajia historian ensimmäiseen tämän ikäluokan maajoukkueeseen pääsystä. Muu joukkue löytyy täältä.