T8 TYTTÖJEN HARJOITUSRYHMÄ
Tavoitteemme on ensi kaudeksi saada T8 ikäisten tyttöjen harjoitusryhmä, joka ei vielä ole varsinaisesti oma joukkue. Suunnitelma on, että halukkaat tytöt osallistuvat johonkin seuran monista salibandykouluryhmistä kerran viikossa (eraviikingit.fi/salibandykoulut) ja sen lisäksi osallistuvat tähän T8 harjoitusryhmään, joka sitten osallistuu myös Salibandyliiton T8 turnauksiin. Turnauksia tulee kauden aikana arviolta kerran kuukaudessa (syyskuu-huhtikuu) ja niissä pelataan 3vs3 pienellä kentällä 2x15min, jossa elataan erävoitoista eli jokainen erä alkaa aina 0-0 tilanteesta.
HARJOITUSVUORO:
T8 ryhmän harjoitusvuoro on Malmilla Hietakummun ala-asteen koulun liikuntasalissa tiistaisin klo 18-19. Vuoro alkaa tiistaina 1.9.2026.
MAKSUT:
T8 ryhmän kulujen kattamiseksi (salivuoro, valmentaja, sarjan kulut) olemme ryhmän toiminnan hinnoitelleet seuraavasti:
Syyskausi 114 euroa + kevätkausi 152 euroa (keväällä tulee selvästi enemmän harjoituskertoja)
Mikäli tyttö osallistuu lisäksi johonkin toiseen viikottaiseen salibandykouluryhmään, sisältyy seura harrastejäsenmaksu (60e) salibandykoulun maksuun.
Mikäli tyttö haluaa osallistua vain tähän T8 ryhmän toimintaan, tulee yllä mainittujen syys- ja kevätkauden maksujen lisäksi maksettavaksi seuran harrastejäsenmaksu 60 euroa.
Sarjaturnauksissa pelaaja tarvitsee seuran pelipaidan https://seurakauppa.intersport.fi/tuote/eraviikingit-harrastejoukkueet-3392/puma-ervi-home-jsy-jr-94443
Lisäksi tulee ostaa Salibandyliiton säbäkipinäpassi 28,75 euroa (ja tarvittaessa Sporttiturva-vakuutus sen mukaan 20 euroa, jos ei ole omaa vakuutusta). Pelipassin saa ostettua 1.8.2026 alkaen www.suomisport.fi. Tästä laitamme vielä muistutusohjeet mukaan lähteville pelaajille.
Tästä voit ilmoittautua T8 joukkueeseen kiinnostuneeksi:
https://eraviikingit.myclub.fi/flow/courses/10640956
